Γατάκι… εισβολέας

Εσείς ρωτάτε, οι ειδικοί απαντούν.

mikros eisboleas

viagra in tre giorni on line go site where to buy essays buy mba essay source link singing text to speech kamagra generic viagra uk cialis how to get a prescription go school violence essay http://biointegrity.org/viagra-trial-packs/ follow url follow site go canadian pharcharmy university of minnesota duluth creative writing pfizer viagra patent upheld discount discount viagra viagra viagra side effects acheter vrai viagra en ligne source proofreading handout middle school viagra 100mg for cheap Ερώτηση: «Έχουμε δύο στειρωμένους αρσενικούς γάτους. Eδώ και λίγες ημέρες φιλοξενούμε ένα μικρό θηλυκό γατάκι. Οι γάτοι δεν συμπαθούν το γατάκι, μάλιστα το φοβούνται, και έχουν σταματήσει να τρώνε. Τους βάζουμε ξηρά τροφή ή κονσέρβα και δεν ακουμπούν το φαγητό τους. Δεν έχουμε δοκιμάσει να τους ταΐσουμε κάτι άλλο. Τι πρέπει να κάνω για να συμφιλιωθούν με το νέο μέλος της οικογένειας; Υπάρχει περίπτωση να φύγουν; Σημείωση: οι γάτοι δεν μένουν μέσα στο σπίτι, αλλά το γατάκι βγαίνει έξω αρκετές φορές τη μέρα.»

 

Απαντά η σύμβουλος συμπεριφοράς Marilyn Peters

Οι γάτοι βλέπουν το γατάκι ως εισβολέα στο χώρο τους και μπορεί να έχουν μπερδευτεί λίγο, γιατί δεν ξέρουν αν κινδυνεύει η θέση τους στο σπίτι. Ωστόσο, αν δεν έχουν λόγο να διεκδικήσουν φαγητό ή άλλα αγαθά, δεν θα φύγουν.

  • Στη θέση σας θα έβαζα το φαγητό τους και σε άλλα, πιο απόμακρα, σημεία του χώρου τους, για να πάνε εκεί αν φοβούνται να πλησιάσουν.
  • Επιπλέον, δοκιμάστε να τους δώσετε κάτι πιο γευστικό, όπως ψάρι, και αφήστε το φαγητό τους για περισσότερη ώρα έξω, π.χ. όλη μέρα. Όσο περνάει ο χρόνος, θα δουν ότι το γατάκι δεν θα τους βλάψει και θα το συνηθίσουν.
  • Για να επισπεύσετε τις καλές σχέσεις, μπορείτε να τα βάλετε να παίξουν όλα μαζί με το παιχνίδι που είναι σαν καλάμι ψαρέματος, ώστε να συσχετίσουν την παρουσία του μικρού γατιού με κάτι ευχάριστο.

 

Διαβάστε επίσης
Mια γάτα για τη γάτα μας

 



Σχολιαστε

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*